marți, 14 decembrie 2010

Copii scriu...Craciun raspunde :


Dragul Mosului baiat, iti spun clar si raspicat, am primit scrisoarea ta, dar m-am sters la c*r cu ea si ma p*s pe ce-ti doresti... nici in vis n-ai sa primesti... si daca-mi mai scrii vreodata, iti rup capu' c-o lopata. Nu-l mai cauta pe Mosu' ca iti face curu' rosu! Mosu' e plecat din tara, ca e criza financiara!


Semnat: Mos Caisa...



JusT 4 FuN :




Se duce tatal lui Bula la maternitate sa il ia pe Bula .
- Am venit sa imi iau acasa copilul ...
Doctorul, cu privirea in pamant :
- Dom'le, mai bine n-il lasati noua aici ... ca sa il crestem intr-un centru pentru copii cu probleme ...
- Nu se poate ! Il iau acasa !
- Bine, dar stiti ar fi o problema ... nu are picioare .
- Asta e ... Il iau si asa.
- Ar mai fi o problema ... Nu are nici maini ...
- Domnule ... asta este, il iau acasa ...
- Nu intelegeti ... nu are decat capul ... Incredibil dar supravietuieste ...
- Da, dom'le, il iau asa ... asta este!
Dupa 10 ani, in dimineata de Craciun , se deschide usa camerei lui Bula, iese afara rostogolindu-se, cade pe scari, din treapta in treapta, ajunge sub brad, isi deschide cadoul cu dintii si exclama nervos :
- Baga-mi-as ..., iar caciula !!!

*

Un pensionar isi suna fiul :
- Trebuie sa-ti spun ca eu si cu mama ta divortam ! 45 de ani de mizerie mi-au ajuns !
Fiul raspunde derutat :
- Tata , dar despre ce vorbesti ?
Tatal continua :
- De un timp nu ne mai suportam si m-am saturat sa discutam despre acest subiect ! Sun-o pe sora ta si spune-i.
Apoi batranul inchide telefonul .
Dupa ce afla, fiica , speriata , isi suna tatal si ii spune :
- Nu se poate asa ceva ! Maine venim acasa sa discutam !
Batranul inchide telefonul si ii spune sotiei :
- Gata, am aranjat ! De Craciun vin sigur ! Ce le mai spunem sa vina si de Pasti?


*

La masa , in Ajunul Craciunului , fiica de 10 ani , cu lacrimi in ochi :
- Nu mai sunt fecioara !
Tatal , catre mama , disperat :
- Tu esti de vina ! Nu gatesti , nu speli , toata ziua nu faci nimic altceva decat sa te aranjezi , te inbraci cu fuste scurte , te uiti la telenovelele alea ... Crezi ca esti un exemplu bun ?
- Eu ? Tu - care bei nopti intregi , injuri ca la usa cortului , te uiti la filme deocheate ... Din cauza ta a ajuns asa copilul !
- Ba e vina sora-sii , care umbla cu badaranul ala care o inghesuie pe unde-o prinde .
Bunica, mai calma, o intreaba pe fetita cum s-a intamplat.
- Pai, Doamna Invatatoare a ales alta fetita pentru rolul Fecioarei la serbarea de la scoala...

*
As vrea sa cumpar un cadou de Craciun pentru iubita mea. Puteti sa-mi dati un sfat ?
- E tanara ?
- Nu tocmai ...
- Eleganta ?
- Oarecum .
- Frumoasa ?
- Nimic deosebit !
- Culta ?
- Foarte putin ...
- Atunci iata sfatul meu : Cumparati cadoul pentru altcineva !!!

*
Dupa o zi criminala, in care lui Mos Craciun toate i-au mers prost (i s-au imbolnavit 4 elfi, 5 reni au racit, sania s-a rupt, a ramas fara bautura si a venit si soacra-sa in vizita), seara suna la usa un ingeras cu un brad imens de Craciun.
- Ce sa fac cu bradul , Mosule ? intreaba ingerasul .
- Sa ti-l bagi in c*r !
Si de atunci exista traditia cu ingerasul infipt in varful bradului ...

*

- De ce e Mos Craciun mereu fericit ?
- Pentru ca stie unde stau fetitele rele ...


BEST NEWS :

Uniunea Europeana a dat un comunicat in care se spunea ca urmeaza sa amendeze Romania pentru cruzimea cu care taie porcii de Craciun .
Pentru a evita aceasta situatie , geneticienii romani au inventat porcul EMO , care se taie singur .

O informatie de ultima ora spune ca dupa o zi grea de munca, sania Mosului s-a rupt, renii au murit de frig, Mos Craciun si-a rupt 1 picior intr'un horn si spiridusii sunt la curve... Asadar anul asta va puteti lua gandu' ca va ajunge pe meleagurile noastre...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu