marți, 8 martie 2011

"Chip 'n Dale"...




Chip 'n Dale...
(jurnal de bord...)
Chip si Dale, nu personajele animate, ci niste amici din zilele noastre, se intalnesc si ei ocazional cand au timp sa se relaxeze si partea buna e ca intre prieteni cu legaturi stranse nu e loc de cenzura si nici de interpretari atunci cand cineva face o gluma mai mult sau mai putin deplasata...Ar mai fi poate si alte personaje din anturajul celor doi, insa in acest prim "episod" include in poveste doar un al 3'lea personaj... Soni'...
Chip 'n Dale stabilesc o ieseala ... Teatrul de papusi pentru adulti... (nu gonflabile!)
Chip il suna pe Soni'...( e un amic de treaba, ii spunem asa nu doar pentru faptul ca e putin dus, cat pentru tepii lui inclinati pe spate, care ii impodobesc podoaba capilara)
Chip: -Ce faci ba vii si tu ?
Soni': - Unde ma , la teatru' ala de papusi ?! Sunt nebun , da' nici chiar asa...
Chip: -Hai ba, nu fi kitros, am zis ca mergem, nu ? Te astept cu asta(Dale) la Unirii de'o juma' de ora..
Soni'(simandicos) : - Hai ma ca vin, da' sa stii ca nu stau mult, vreau sa iesim la o bere ceva,cat tine?!
Chip(razand) : - 7 ani! Cat in Tibet!
Dale (iritat pierdandu-si rabdarea): - Ia da'mi ma telefonu' sa'l injur!
Chip(calm): - Lasa'l ma, ca ma ocup eu...
Soni'(grabit) : - Ba, ajung si yo intr'o juma' de ora, ok? Intrati daca incepe , va gasesc yo.
Chip(inchizand brusc tel.): Gata ma , vine mai da'l in ma-sa si p'asta!
Ajunsera la adresa locatiei frecandu-si mainile inghetate...
Dale : - Ce dracu' am iesit eu pe "vremurile" astea la drac' de teatru...ma iau ca bou' dupa tine... si in seara asta joaca si Barca' cu Arsenalu'... deja ma vad in fotoliu cu berea si chips'urile...sper ca nu tine mult!
Chip(susotind inghetat) : -Hai ma ca tre' sa fie mijto,desi n'am fost in viata mea la asa ceva... :D
Intra in local amandoi , dau de un bar cu lumini difuze de o finete incredibila, privesc o mica scena amenajata si se duc glont sa comande ceva cald..
Chip: -Buna seara, vrem si noi o cafea sau un ceai...
Dale:(promt) - Ceva cald sa fie!
Barmanita : - Avem si cafea si ceai. Negru,din fructe...ce doriti?
Chip: - Cafea...
Dale:- Tot...
Barmanita: - Lunga..scurta?!
Chip(privind lung la Dale ) : Una scurta...ca ne grabim...:D
Dale(catre barmanita): - Aici se tine piesa de teatru'...?
Barmanita(zambind): - Aaa..nu. Jos, coborati pe scari...aici vor fi dansuri "Flamingo"...
Chip : - Multam' fain...Incepe la fix ?
Barmanita: - Da, intrebati tipul de jos daca se poate intra, cred ca mai sunt repetitii...
Dale(frigandu-se cu cafeaua): - Putem sta la o masa aici ?
Barmanita: - Numai daca aveti rezervare...
Dale:- (zambind larg): - N-avem...
Baura cafeaua la bar si apoi coborara jos...
Dale(privind suspect locul):- Ma frate... e pustiu aici...ma duc afara sa fumez o tigara, cat e ceasu'?
Chip: - Hai ca iti dau beep cand incepe!
Dale:- Pastreaza'mi loc!
Chip:- Sigur..!!_ N-ai nici o ..baza..!
Incepe lumea sa se adune in sala.
Chip da beep..apoi sms...iar sms...nimic..intr'un final apare si Dale'...
Chip(iritat ): - Ce drac' faci ma?_ am crezut ca te'ai dus dupa nebunu' ala(Sonic)...
Dale: - Am terminat si yo tigara...
Chip: - Tigara...stati'ar pulsu'...hai , aseaza'te si tu...
Pe vreo 3 scaune erau biletele incrise toate cu un singur nume:" Miki".(probabil rezervate)
Dale:-(curios): Ai zis ca a inceput ma, n'a inceput inca... Si mi'ai pastrat loc ha?!
Chip(ironic):- Loc de veci,...ti'am pastrat...nu vezi ca sunt rezervate de.."Miki"?
Dale(privind la biletele de pe scaune):- Mickey Mouse, care plm?!
Chip:-"Miki" ma.. Eu cred ca e vreo tipa, vine de la Mihaela cred...
Dale(crispat):- Ba, da "multa" tre' sa fie tipa ...3 scaune...
Chip:- Mda..O fi vreuna d'aia pe care mai bine o sari decat s'o ocolesti...
Dale:- Hai ca mai ies un pic sa o sun pe'o tipa.
Chip:- Nici tu n'ai semnal in beciu' asta,nu ?!
Dale:-Deloc, nici pe vodafone...hai ca ma intorc rpd..
Dale dupa 5 minute...:
-Nu mai vine... a zis ca n'a apucat sa'i ia nimic lu' maica'sa si ca ne vedem pe la 9juma' ..
Chip(neatent ):- Ce ma..?!
Dale:- Tipa cu care am vb. la tel...
Chip:- Aaaha...si n'are nume? Ce'i cu ea?
Dale:-N'o cunosti ma, daca iti ziceam ca am vb cu Ana, ma intrebai care'i aia...E o tipa de la fostul servici, am invitat'o ca mi'ai zis ca pot veni cu oricine.
Chip:- Mdea...pai si eu invitasem pe cineva dar n'a putut veni..
Dale:- Noi sa fim sanatosi!
Intre timp a incepuse teatrul, se termina, fusese foarte haios asa ca cei doi plecara dupa neghiobu' de Soni' care nu mai aparu dar ii apelase ca disperatul pe toata durata teatrului...

Dragii nostri amici se intalnira toti la o gura de metrou si...
Soni': - Ohohoo...ce fac baietii? _N'ati inghetat ma inca?!
Chip(iritat):- Taci dreq'...
Soni':- Pai singuri ma?_ Unde's fetele?
Dale:-A mea la ma-sa...probabil...
Soni'(ironic):- Pai si n'ati agatat voi nimic pe drum?
Chip:- Suntem prea chipesi si inteligenti ma, pana si fotomodelele la care ne dam bat in retragere, ca e ceva suspect...
Dale:- Mda, ne cred vreun Casanova zdrobitor de inimi...
Chip:- Eu am o carisma de nu mai am spatiu in agenda telefonica...
Dale:- ...si revenind la oile noastre...
Chip(catre Soni'):- Da' tu?...principesa de Oana(his one true love..) unde e?
Soni'(sfidator):- Acasa ..principesa..nu merge ea la teatru...nu'i cu..d'astea...
-Ia lasati gargara, care e "fetita" in seara asta?
Chip(scanand'ul):- Tu golanule... te asteptam..
Soni'(aratand catre Dale):- Vezi ca ii frangi inima...
Chip(amuzat):- Vezi sa nu'ti frangem tie gatu'...ai glume de cocalar...
Soni':- Ce sa fac ma, m'a prostit anturaju'... Da' ce dur esti azi...
Chip:- Ca plm la 7 dimineata...hai sa ne miscam mai cu talent ...ca e deja 8..
Soni':- Apropo', cum a fost la teatru?
Dale:- Foarte fain, habar n'ai ce'ai pierdut! Hai sa intram naibii undeva ca am inghetat...
Chip: -Pe mine deja ma cam f..e o raceala...
Soni':- Haideti ca stiu eu un loc bun cu bere ca'n povesti aici pe Lipscani, sper sa mai existe, ca am fost acum 1 an...
Chip(catre Soni'):- 1 an?!? WTF? _ tu crezi in semne?!
Dale':- Haideti odata fratilor, oriunde numai sa intram undeva ...trece si timpu'...
Soni":- Stiti bancu' cu timpu'?!
Chip & Dale' (simultan):- DAAAA!!!
Si cei 3 amici disparura pe o alee in noapte cautand un local inexistent... Sfarsitul povestii poate intr'un episod viitor...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu